Річна віза в Польщу без посередників

штамп воєводи ша запрошені

Якщо роботодавець зацікавлений у вашій роботі на підприємстві більше ніж 180 днів на рік, то він зобов’язаний зробити для вас Zezwolenie na prace (далі Zezwolenie), це трохи більш складна процедура ніж у випадку із Oswiadczniem (див. Робоча віза в Польщу на 180 днів ), але нічого архіскладного.


Найперше, працедавець подає запит до місцевого Urzedu pracy чи не претендує хтось із поляків на данну вакансію, звичайно це триває біля двох тижнів. У моєму випадку, коли я влаштовувався монтажником ліфтів, працедавець писав, що потребує монтажника із знанням російської мови. Це робилося для того, щоб максимально збільшити шанси на потрібну відповідь (не багато поляків балакає російською, а монтажників ліфтів серед них ще менше)

Отримавши відповідь із Urzedu pracy, що на дане місце не претендує ніхто із поляків, працедавець подає папери до Urzedu wojewodzkiego разом із папером із Urzedu pracy. Також працедавець має внести плату за розгляд документів у розмірі 100 злотих. Тривалість розгляду паперів на отримання Zezwolenia займає до 45 днів. Але то максимальний строк, зазвичай то триває біля 3-4 тижнів.

Скажу, що ці всі процеси можуть проходити швидше, але це залежить від зацікавленності самого працедавця.

Все у деталях польською мовою гарно описано тут: bip.mazowieckie.pl

Zezwolenie видається строком до 3 років.

Запам’ятайте чітко, що всі справи urzedowie то тільки клопіт працедавця, разом із оплатою. Якщо хтось намагається вам пояснити інакше, то скоріше всього вас намагаються ввести в оману.

Далі процедура отримання візи нічим не відрізняється від отримання візи 180/360, за виключенням кількох моментів, а саме:

  • на основі Zezwolenia ви маєте право отримати візу тривалістю до 360 днів (1 рік), але не більше ніж дійсне Zezwolenie (скажімо, на 9-10 місяців);
  • страховатися потрібно вже не пів-року (як у випадку із піврічною візою), а тільки на 7 днів, що досить відчутно економить гроші (замість 200-250 грн, всього лиш 25-30 грн), бо далі за гарантованого працевлаштування всі страхові внески за вас робить працедавець;
  • згідно прийнятої угоди між Україною і Польщею, візовий збір для даного типу із віз від 15 вересня 2012 року братися не буде;

Ваші наступні дії в отримані національної візи типу D 360/360 будуть такі самі як і у випадку із візою 180/360.

Зазвичай, річна віза робиться працедавцем тоді, коли ви пропрацювали певний час, у вас зацікавилися і ваша піврічна віза має скоро закінчитися. Не варто на співбесіді відразу домовлятися про виготовлення Zezwolenia na prace, бо навряд чи працедавець захоче чекати вас, поки працюватиме бюрократична машина, що може зайняти часу до одного до двох місяців.

Слідуюча стаття буде присвячена одному із способів отримання Karty czasowego pobytu.

—————————————————————————————

Очень простой заработок в интернете на кликах, который не требует никаких вложений и специальных знаний. Достаточно иметь webmoney кошелек и желание работать.

428 thoughts on “Річна віза в Польщу без посередників

  • 03.12.2015 at 7:51 пп
    Permalink

    Доброго вечора. Дуже прошу пояснити мені, як правильно діяти. Я виробила робочу візу влітку на півроку, мала офіційне запрошення, але вчасно не змогла поїхати на роботу. Віза дійсна до 8 грудня. В листопаді по цій візі хотіла в»їхати в Польщу, але прикордонники передзвонили до працедавця і він пояснив, що не чекає на мене. В Польщу мене не впустили, а в паспорті поставили печатку перетину кордону і перекреслили її з усіх боків. Мені пояснили, що можу їхати до Польщі лише з новим запрошенням. Віза закінчується і я не знаю, чи відкриють мені нову? Яке запрошення потрібно, щоб відкрили візу? дякую.

    Reply
  • 29.11.2015 at 7:53 пп
    Permalink

    Доброго дня. Допоможіть в одному питанні. У мене запрошення на 2 роки. Який мені страховий поліс потрібен(к-сть днів),щоб відкрити візу. Але візу мені більш ніж на 360 днів не відкриють. Знайомі кажуть що можна страховку купувати на 15 днів і коридор на 3 місяці,це так? Дякую за допомогу.

    Reply
    • 10.12.2015 at 11:44 пп
      Permalink

      Доброго вечора, Романе
      Яке у вас запрошення?

      Reply
  • 27.11.2015 at 11:18 дп
    Permalink

    З 1 січня заробітчани зобов’язані сплачувати всі податки до української скарбниці. 5 листопада у Верховній Раді прийняли Закон «Про зовнішню трудову міграцію», згідно з яким кожного заробітчанина «примусять», втім, поки невідомо як, не лише укласти договір із іноземним роботодавцем, а і щомісяця сплачувати збори та податки до українського бюджету.
    Але ще ні алгоритму нарахування, ні чіткої суми, котру доведеться сплатити, немає. Міністр соцполітики Павло Розенко припускає, що заробітчани будуть платити єдиний соцвнесок такий же, як і фізичні особи-підприємці, тобто 34,7% від мінімальної зарплатні. А це 422 гривні щомісяця. Реальної кількості заробітчан не знає ніхто. А юристи взагалі вважають новий закон декларативним та рамковим.Шановні як буде це проходити ?

    Reply
    • 10.12.2015 at 10:39 пп
      Permalink

      Без паніки, Олеже
      То все припущення, і чутки. Ніде в Європі нема подвійного оподаткування, думаю що й у нас такого не буде.
      Он збиралися на всі валютні перекази із-за кордону увести податок. Тільки пошуміли, та й на тому закінчилося

      Reply
  • 24.11.2015 at 12:27 дп
    Permalink

    Вітаю Вас!
    Порадьте, будь ласка. У мене закінчилася віза категорії D 9 вересня 2015 р. по якій я відбув не шість, а чотири місяці. Маю запрошення з 25 листопада на два місяці до 25 січня, і потім з 25 липня на чотири місяці. Мене посередник зареєстрував на подання документів у візовий центр на 3 грудня. Потім сказав принести документи (паспорт, запрошення, гроші за посередництво). Але оглянувши це все, віддав документи та гроші сказавши, що марно подавати документи, бо отримаю відмову, що начебто має пройти після закінчення візи не менше пів року для відкриття нової візи. Чи це так? Адже впродовж останнього року я відбув чотири місяці, а не шість. Чи правий посередник?
    Дякую, з повагою!

    Reply
    • 25.11.2015 at 7:18 пп
      Permalink

      Помиляється Ваш посередник. Пролистайте вище я десь тут в коментарях писав, що можна відкрити візу на короткий термін, щоб добрати ті дні, які ви не використали з 6-місячного терміну попередньої візи.

      Reply
      • 10.12.2015 at 10:33 пп
        Permalink

        Єгоре, «добирати» невикористані дні варто тоді, коли їх там досить значна кількість. Чи варто заморочуватися з візою на два місяці, якщо потім всеодно доведеться робити воєвудську?

        Reply
    • 10.12.2015 at 10:30 пп
      Permalink

      Доброго вечора
      Якщо ви зараз намагаєтесь відкрити нову візу за освядченням (на пів-року), то посередник має рацію.
      Дійсно, якщо ви хочете зараз отримати нову візу, то потрібно мати дозвіл на працю, або чекати 12 місяців ВІД ДНЯ ПЕРШОГО В’ЇЗДУ по тій візі, яка скінчилася

      Reply
      • 10.12.2015 at 11:09 пп
        Permalink

        Так, дякую за відповідь, я трохи довго чекав на Вашу відповідь. А тому додзвонився в консульський польський центр. І вони підтвердили, що правий посередник. Бо, виявляється, з часу останнього в»їзду у Польшу (по робочому запрошенню категорії Д) відкривається невидимий річний коридор — упродовж якого можу бути у Польщі тільки пів року. Використав 4 місяці, значить можу відкрити тільки на пів року і не робочу категорії Д, а тільки шенген візу. Насправді не варто на 2 місяці морочитися з цими процедурами. Чекаю на обіцяне воєвудське запрошення. Якщо не буде…

        Reply
        • 11.12.2015 at 11:37 пп
          Permalink

          Якщо не буде воєвудського, то звертайтесь ;)

          Reply
  • 03.11.2015 at 6:36 пп
    Permalink

    Добрий вечір Сірко.То знову звертається той самий Микола.13 листопада мені нарешті треба їхати на реєстрацію робочої візи в Польщу.Але треба запрошення.Мені дали дані хто може зробити запрошення дешевше.Але позвонивши до цієї людини-мені сказали,що запрошень зараз до нового року не роблять.Чи правда це?І якщо правда то як мені бути?З повагою Микола.

    Reply
    • 04.11.2015 at 5:56 пп
      Permalink

      Доброго вечора, Миколо
      Запрошення роблять, ніяких ні заборон, ні обмежень нема.
      То ваші посередники не хочуть морочитися, або мають не надійне джерело.
      Шукайте інших

      Reply
  • 21.10.2015 at 4:02 пп
    Permalink

    привіт.
    хочу проконсультуватись по такому питаню в мене зараз відкрита робоча віза на 180 днів, я буду міняти паспорту звязку зі зміною фамілії , по новому паспорту як відкриють мені візу, одразу чи з того числа коли я перетнула границю

    Reply
  • 14.10.2015 at 4:45 пп
    Permalink

    Добрий день. Підкажіть мені будь ласка таке,зараз працюю в Польщі по національній робочій візі на 6 міс, після іі закінчення планую отримати річне запрошення з мого роботодавця і продовжти роботу вже на річній робочій візі. Тепер питання,які є підстави для отримання запрошення від воєводи,все що для цього потрібно. Завчасно дякую.

    Reply
    • 21.10.2015 at 8:59 дп
      Permalink

      Доброго дня, Олеже
      Підставою для отримання дозволу на роботу в Польщі, є довідка із Urzadu pracy, що на вакантне місце не претендують поляки і заява від роботодавця в Urzad wojewodski. Або одним словом — працедавець має бути зацікавлений у вашому працевлаштуванні. Отримання зезволення (дозволу на працю) є досить простим, але затягнутим у часі, часом до 45 днів.
      П.С. Хочу зайвий раз нагадати, що отримання нової візи можливо тільки в Україні. Тобто, потрібно буде виїждати

      Reply
      • 26.10.2015 at 7:18 пп
        Permalink

        Дякую за відповідь,але мене цікавить інше. Що потрібно для того щоб отримати річне запрошення. На скільки я знаю,потрібно пропрацювати в Польщі без виізду 3 міс,суть втому що я пропрацював цей строк я поіхав до дому на декілька днів,по приізду в Польщу мені повідомили що я не зможу отримати запрошення оскільки помінялися правила,тепер потрібно пропрацювати повних 3 міс але до від’ізду,тобто с кінця. Скажіть будь ласка,це насправді так,і які взагалі є умови для отриманняя річного запрошення? Дякую.

        Reply
        • 27.10.2015 at 12:28 дп
          Permalink

          Якщо й відбулися зміни, то так недавно, що я про них нічого не знаю. Ось зараз в мене друзі отримали зезволення, маючи тільки чистий паспорт, тобто, в Польщі не працювали ні дня.
          Може вам розказували за карту побиту? Там й справді потрібно офіційно відпрацювати щонайменше 3 місяці до моменту подачі документів.

          Reply
  • 05.10.2015 at 5:44 пп
    Permalink

    якщо картку малого прикордонного руху видають у візовому центрі так як і візу,то чому мені треба писати заяву ,щоб забрати гроші з кредобанку де я платив за послуги візового центру-це ж один і той самий «сік»

    Reply
    • 10.10.2015 at 4:08 пп
      Permalink

      Запитайте у візомому центрі, скільки часу дійсна ваша платіжка і починайте збирати документи на отримання карти малого прикордонного руху.

      Reply
  • 04.10.2015 at 3:53 пп
    Permalink

    Вопрос:если у меня виза 360/360 но тот работодатель не может теперь обеспечить меня работой.то меняя работу мне. должны поменять зезволение или могут сделать освядчення на пол года а потом еще раз на пол года?и где я смогу прочитать о легальности переоформления зезволения на два освядчення если это возможно?не будет ли проблем при повторном вьезде в польшу?у кого ни спрошу все говорят что с освядченням выеду а вьехать на второй раз не смогу, потому как виза на год а освядчення на пол года…дилема.и спросить даже не знаю у кого.и прочитал бы да не знаю где.помогите пожалуйста!

    Reply
    • 10.10.2015 at 3:57 пп
      Permalink

      Освядчення дає право працювати в Польщі без ДОЗВОЛУ НА ПРАЦЮ тільки 6 місяців на рік (точніше — 12 місяців від дня першого перетину кордону). Поміняти нічого не вийде.
      Раджу не морочитися, і використовувати існуючу візу до тієї пори, поки вона не завершиться. До речі, на кордоні, якщо у вас річна віза, дозвіл на працю не просять показувати (як у випадку із освядченням).

      Reply
  • 01.10.2015 at 10:18 дп
    Permalink

    Доброго дня пане Сірко.Це до вас звертається знову той самий Микола.Ще 14серпня я оплатив у кредо-банку за послуги візового центру.Але вчора я звонив у візовий центр і мені сказали,що реєстрації на жовтень (як я просив) ще немає,а вже жовтень.У нас кажуть,що робочі візи на Польщу уже не дають.Я взнав,що моя приписка дозволяє мені(прикордонна зона)виробити картку для поїздок в Польщу.Що це за картка?як її зробити?на який період вона видається?скільки треба платити?і чи проходить в цьому випадку моя проплата в кредо-банку?і взагалі скільки часу дійсна моя проплата в кредо-банку?З повагою Микола.

    Reply
    • 02.10.2015 at 9:32 дп
      Permalink

      Доброго дня, пане Миколо
      1. Нічого не чув про те, що робочих віз не дають, то якісь плітки, інакще б вже у всіх ЗМІ були б новини
      2. Те, про що ви питаєте, називається «малий прикордонний рух», всі необхідні документи зазначені тут: http://www.polandvisa-ukraine.com/lbat_documents.html
      3. Не полініться в гуглі почитати більше інформації за запитом МАЛИЙ ПРИКОРДОННИЙ РУХ
      4. Якщо ви переймаєтесь за гроші, які внесли як оплату за послуги візового центру, тоді вам потрібно написати заяву на повернення коштів.

      Reply
    • 03.10.2015 at 6:02 пп
      Permalink

      Чоловік оплатив за послуги візового центру 11 серпня. Зареєструвалися на 2 жовтня у Ужгороді. Вчора успіно подали документи на робочу візу.

      Reply
  • 04.09.2015 at 10:15 пп
    Permalink

    я працюю на державній роботі.До кінця року у мене є не використана відпустка тривалістю 32 дні.Я заплатив за послуги візового центру в кредобанк ще 14серпня і позвонив у візовий центр для постановки на реєстрацію на отримання робочої візи до польщі це у м.луцьк.Однак і звонив я декілька раз, а там тільки обіцянки.А тепер став переживати поки це все оформлю то закінчаться сезонні роботи,адже я хочу їхати на роботу перший раз.Люди які їздять на роботу мають постійне місце в свого роботодавця.Я звів будинок а доробити до кінця не можу.За державну зарплату я його не доведу до ладу,а в Україні не заробиш.А проживаю із сімєю в орендованій житловій площі.Ось така справа.

    Reply
    • 04.09.2015 at 10:46 пп
      Permalink

      Пане Миколо, не хочу вас засмучувати, але за місяць в Польщі, ви ледве відробите витрачені кошти на поїздку. Якщо їхати, то їхати на 6 місяців мінімум, тоді вдасться щось відкласти, щоб привезти/передати додому.
      На скільки я розумію, у вас нема домовленності про роботу, і у той короткий відрізок часу, який передбачає ваша відпустка, доведеться вкласти і пошуки роботи.
      Якщо вам не сильно «пече», відкладіть вашу поїздку на весну, підготуйтесь добре і зважте всі «за» та «проти», адже заробітки майже не поєднуються із збереженням роботи вдома. Тому або/або…

      Reply
  • 04.09.2015 at 9:49 пп
    Permalink

    як я можу скористатись поштою,якщо я роботодавця і в очі не бачив?а туристичну візу поки я зроблю то пройдуть всі сезонні роботи.

    Reply
    • 04.09.2015 at 9:55 пп
      Permalink

      Скажіть, яку задачу ви маєте, тоді я зможу зрозуміло відповісти.

      Reply
  • 04.09.2015 at 1:41 пп
    Permalink

    як я можу взяти запрошення від роботодавця в польщі,якщо для того щоб перетнути кордон потрібна віза,авіза видається на основі запрошення на роботу?

    Reply
    • 04.09.2015 at 8:43 пп
      Permalink

      Для цього існує звичайна пошта, служби кур’єрської доставки (TNT, UPS), або ж рейсовим автобусом.
      Якщо конче необхідно зустрітися із працедавцем, тоді можна зробити туристичну візу і поїхати на кілька тижнів до Польщі.

      Reply
  • 04.09.2015 at 12:06 пп
    Permalink

    Доброго дня, чи можна поїхати на роботу по запрошенню на 6 міс. від одного роботодавця, а працювати в іншого по воєводському запрошенню на 1 рік. А тоді подати на карту побиту, але через який термін 3 міс. чи відразу можна?

    П.С. виручайте, бо подача документів 10 вересня. Не знаю, що робити чи подавати чи чекати річне запрошення, а тоді по новому реєструватися, хоча вище було правильно зазначено, вільних дат подачі в Луцьку просто немає, жодної інформації, ні до нового року ні після.

    Reply
    • 04.09.2015 at 9:00 пп
      Permalink

      Доброго вечора, Оксано
      1. Візи без виїзду робляться тільки у виключних випадках. Отже, поїхати по освядченню, а там отримати візу по зезволеню без виїзду до України не вийде.
      2. Можна поїхати по освядченю, офіційно оформитися, платити податки і попросити працедавця виготовити документи для карти побиту. Достатньо подати довідку про доходи за останні три місяці (мінімум)
      3. Можна поїхати по візі на основі дозволу на роботу, відпрацювати так само не менше 3-х місяців, і вже без участі працедавця подавати на карту побиту.

      У вашому випадку, я б робив так:
      — виготовлення візи на основі купленого освядчення;
      — перетин кордону та пошук працедавця, який готовий оформити всі необхідні папери (нове освядчення та аналог дозволу на працю — http://sirko.org.ua/novi-pravila-pratsevlashtuvannya-inozemtsiv-v-polshhi-zmini-vid-1-travnya-2014-roku/);
      — оформлення карти побиту без виїзду до України.

      Reply
  • 02.09.2015 at 1:28 пп
    Permalink

    Доброго дня!
    Маю трьохрічну шенгенську візу 90/360
    Скільки днів кожного року можна знаходитись в країнах шенгену?
    Консультанти з туристичних фірм та посередники що мають відношення до виготовлення віз називають такі варіанти:
    1. 90 днів кожного року
    2. 90 днів кожні півроку
    3. 270 днів хоч підряд за 3 роки
    4. 270 днів підряд а далі скасовую цю візу і виготовляю нову
    Кожен раз різні відповіді.
    Дякую.

    Reply
  • 02.09.2015 at 11:40 дп
    Permalink

    чи зареєструють мене в VFS Global на робочу візу,якщо у мене немає запрошення від роботодавця?поки черга підійде мені за той час зроблять запрошення.

    Reply
    • 04.09.2015 at 9:07 пп
      Permalink

      Так, зареєструють, достатньо оплатити послуги візового центру та вказати номер квитанції при реєстрації

      Reply
  • 02.09.2015 at 11:15 дп
    Permalink

    моя жінка отримала у липні робочу візу у польщу,але на роботу поїхати не вдалося.Чи не пропаде віза ізапрошення?і чи мусово перетнути кордон із польщею найближчим часом і в який період?

    Reply
    • 04.09.2015 at 9:09 пп
      Permalink

      Багато залежить від періодів праці, які вказані у освядченні.
      Потібно більше інформації.
      Але в будь-якому разі, можна буде «оновити» освядчення і використати пізніше діючу візу

      Reply
  • 31.08.2015 at 9:32 дп
    Permalink

    Доброго дня, в мене таке питання:
    Я студентка Польщі і в мене віза закінчується 8 вересня, а 9 починається нова, чи можу я в той момент перебувати в Польщі чи обов’язково бути в Україні?

    Reply
    • 01.09.2015 at 9:38 дп
      Permalink

      Доброго ранку, Евеліно
      Не можу вам дати точної відповіді. Перепитайте в ужонді, вони ліпше знають

      Reply
  • 28.08.2015 at 4:40 пп
    Permalink

    Скажіть будь-ласка. Маючи візу на основі запрошення від воєводи «zezwolenie typ A» чи я можу змінювати роботодавця, чи це запрошення видається тільки на конкретного роботодавця? Дякую!

    Reply
    • 30.08.2015 at 2:45 пп
      Permalink

      Дозвіл на роботу видається під конкретну посаду, у визначеного працедавця.

      Reply
  • 26.08.2015 at 1:39 пп
    Permalink

    14 серпня я позвонив у візовий центр у місті луцьк і продиктував свої дані по закордонному паспорту а також код реєстрації після оплати візових послуг у кредобанку для реєстрації постановки на чергу для отримання робочої візи в польщу.мені сказали що позвонять і повідомлять дату на подачу документів.Але пройшло уже 12 днів і нічого не відомо.коли я звоню то пояснюють-що ще немає реєстрації.Поясніть у чому справа?

    Reply
    • 30.08.2015 at 2:44 пп
      Permalink

      Миколо, на вашому місці, я б не чекав так довго, а телефонував би знову і знову. Оскільки завжди існує людський фактор у таких справах.
      З реєстрацією насправді складно, але у операторів візового центру VFS Global можна завжи запитати про наявність вільних дат для реєстрації на будь який ППВА.

      П.С. Візовий центр VFS Global має єдиний телефонний центр, який знаходиться в Києві, звідки вони ставлять на реєстрацію у всі ППВА України. Чому ви телефонували саме до луцького візового центру?

      Reply
  • 24.08.2015 at 10:03 пп
    Permalink

    привіт!!! в мене таке питання : польська робоча віза відкрита на невикористані дні попередньої і закінчується в листопаді місяці коли я знову зможу відкрити річну робочу візу

    Reply
    • 25.08.2015 at 8:08 дп
      Permalink

      Привіт
      Річну (воєвудську) візу можна відкривати в будь-який момент часу, навіть якщо не використана поточна віза (дшстатньо її скасувати).
      Але якщо йдеться про візу на основі освядчення, то наступну можна буде отримати не раніше ніж через 12 місяців, від дня першого в’їзду по теперішній візі на основі освядчення

      Reply
  • 24.08.2015 at 8:17 пп
    Permalink

    Доброго дня. Скажіть будь ласка, якщо я приїхала до Польщі по робочій візі, вже тут 2 тижні, але мене ще офіційно не оформили на роботу, то нічого? Справа трохи затягнулась, але фірма надалі бере мене на роботу все добре, просто щоб не виникло потім якихось питань.

    Reply
    • 25.08.2015 at 8:03 дп
      Permalink

      Доброго ранку, Софіє
      Будьте спокійні, люди відбувають цілу візу, працюючи »по-чорному», чи взагалі, не працюючи в Польщі, і не мають клопоту.
      Справа в тому, що поки що, ніхто особливо не перевіряє, чим ви займаєтесь, приїхавши до Польщі. І якщо навіть буде перевірка, а ви маєте Осядчення, але влаштовані офіційно, то це великий клопіт для працедавця, а не для вас.

      Reply
  • 22.08.2015 at 7:57 пп
    Permalink

    Вітаю. 15.02.2015 за протермінування нац.роб. візи 2 дні- нагородили забороною вїзду на піи року.Чи стикались можливо з таким випадком?Чи потрібно особисто звертатись в якісь відомства,щоб дізнатись чи зняли вони заборону?

    Reply
    • 24.08.2015 at 10:29 дп
      Permalink

      Доброго дня, Андрію
      Не доводилося мені зустрічатися із такими ситуаціями, тому радити нічого конкретно не можу.
      Але перше, що я зробив би у вашому випадку — це зателефонував до польських прикордонників, і запитався поставив би їм питання, чи можна вже робити документи і перетинати кордон, та чи не потрібні додаткові процедури
      http://www.strazgraniczna.pl/wps/portal/tresc?WCM_GLOBAL_CONTEXT=/pl/serwis-sg/przekaz_wiadomosc/prawa_czlowieka&WCM_Page.ResetAll=TRUE

      Reply
  • 12.08.2015 at 8:54 пп
    Permalink

    Доброгодня пане Сірко!Цікавить таке питання!
    Візу, мені, так вийшло що відкрили на 96днів. Влаштувався на офіційну роботу, працедавець говорить що по закінченні початкової умови на працю (так званого стажування), заключають умову вже на 5років, і клопочуться за карту побиту.
    Але у мене закінчується віза 15.10, а умова закінчується 17.10. І виникають питання:
    1. Чи можуть мені видати карту якшо я знашоджусь на території Польщи менше 3міс. (якщо вони подадутьдокументи раніше закінчення стажування);
    2. Чи мені клопотатися з зазволенням від Воєводи;
    3. Та і в загальному що порадите?!?!)))))

    Reply
    • 13.08.2015 at 9:13 пп
      Permalink

      Доброго вечора, Романе
      1. Якщо я не помиляюся, то потрібно показати довідку про доходи мінімум за останні ДВА місяці.
      2. В разі, якщо працедавець береться за виготовлення документів, то будьте спокійні — все зроблять нормально. Зачасту, вони вже мають проторені стежки, і знають всі тонкощі процесу.
      3. В загальному раджу довіритися працедавцю, і не напружуватися, бо зезволення без працедавця ви самі не зробите, хіба тільки придбаєте де-інде

      Reply
  • 06.08.2015 at 9:04 дп
    Permalink

    Скажіть будь-ласка, відкрили візу категорії С MULT 90 днів з 05.08.2015 року до 06.08.2016 року …як я можу її використовувати
    ?

    Reply
    • 06.08.2015 at 11:20 пп
      Permalink

      В мене зустрічне запитання: з якою метою ви робили візу?

      Reply
  • 30.06.2015 at 3:39 дп
    Permalink

    Скажіть будь-ласка, якщо у мене діюча національна віза 180/360 на основі освядчення, чи можу я відкрити річну національну візу на основі карти поляка?

    Reply
    • 30.06.2015 at 4:26 дп
      Permalink

      Практикувати не доводилося такі комбінації, але з правила, яке забороняє мати дві діючі національні візи випливає, що для відкриття нової національної візи (вже річної) вам буде потрібно буде в момент складання документів написати заяву на скасування діючої національної візи.
      Також раджу не соромитися телефонувати на лінію підтримки консульства РП. Навіть не обов’язково у вашому регіоні. Мені часто вдавалося додзвонитися до луцького консульства РП, і там мені любязно надавали вичерпну консультацію з усіх моїх питань.

      Reply
  • 27.06.2015 at 9:00 пп
    Permalink

    Добрий день, хто може зробити запрошення на роботу в Польщу?

    Reply
  • 23.06.2015 at 11:21 пп
    Permalink

    Якийсь чувак питає:
    Скажіть будь-ласка.З воєводською візою на рік мені можна поїхати в Польщу в інше місто на іншу роботу?Дякую.
    Reply

    ВІДПОВІДАЄ Сірко on 11.03.2015 10:37 пп

    Тільки виконуючи роботу для того самого працедавця. Інакше, ваше зезволенє втрачає чинність.

    АЛЕ Ж ДО ПОЛЬЩІ ЇДЕ МОРЕ ЛЮДЕЙ З РОБОЧИМИ ВІЗАМИ, ЗАПРОШЕННЯМИ ФІГ ЗНАЄ ВІД КОГО, І ПРАЦЮЮТЬ, ГОРЯ НЕ ЗНАЮТЬ. І НЕ БОЯТЬСЯ ПОЛІЦІЇ ЧИ ІНСПЕКЦІЇ ПРАЦІ. Я НЕ РОЗУМІЮ. ЯК ТАК? ОДНІ ЛЮДИ ПЕРЕЙМАЮТЬСЯ ТИМ ЩО НЕ ЇДУТЬ ДО ТОГО ХТО ДАВ ЗАПРОШЕННЯ, А ІНШИМ ПЛЮВАТИ, КАЖУТЬ ЩО ГОЛОВНЕ МАТИ ХОЧ ЯКЕСЬ. ДЕ ІСТИНА????

    Reply
    • 24.06.2015 at 9:14 дп
      Permalink

      Володимире, а яку істину ви шукаєте?
      Я пояснив як виглядає ситуація згідно діючих правил. Але крім того, існує й інша сторона медалі — виконання тих правил в Польщі поки що строго не перевіряють, і тому багато хто користується ситуацією, що склалася. Але з кожним роком, кількість випадків перевірок та контролю свідчать про тенденцію «затягування гайок» працедавцям на предмет нелегальної чи неудокоментованої праці.
      Серйозні і порядні працедавці роблять все згідно норм законів про працю іноземців (необхідні дозволи, медичні огляди, медичне страхування та дотримання норм праці), це все дисциплінує і виробляє звичку робити як слід, а не так як ми звикли.
      Хочете комбінувати — комбінуйте, хочете жити як європеєць — шануйте європейське законодавство. Все досить просто, Володимире.

      Reply
      • 27.06.2015 at 9:40 пп
        Permalink

        Добрый день Сирко!Ответьте пожалуйста у меня такой вопрос к вам, я отработал в Польше 1 месяц и вернулся в Украину виза D действительна ещё 5 месяцев,могу ли я сейчас вьехать в Польшу без освядчення?

        Reply
        • 28.06.2015 at 9:30 дп
          Permalink

          Доброго дня, Володимире
          При перетині польського кордону, працівники прикордонної служби вимагають оригінал освядчення.
          Якщо ви своє згубили, або ж втратили за інших причин, то раджу швиденько «оновити», тобто попросити зробити нове освядчення під вашу візу, із потрібними «періодами праці»

          Reply
  • 26.05.2015 at 5:52 пп
    Permalink

    дуже корисний ваш сайт!!!дякую за вашу пророблену роботу)))і маю ще до вас таке запитання,маю воєвудську візу але з певних причин не поїхала на вказане в запрошенні місце роботи,зараз знаходжусь в іншому воєвудстві і шукаю роботу тут але поки безрезультатно.в звязку з цим виникає таке питання, чи не анулюють мені візу через те, що деякий час була взагалі без роботи???і ще може підскажете чи правда,що я буду змушена писати подання на дозвіл змінити роботу до воєводи,саме з того міста звідки запрошення???дуже дякую за відповідь!!!

    Reply
  • 04.05.2015 at 11:28 пп
    Permalink

    Підкажіть будь-ласка! МАю відкриту робочу візу типу 05, відкриту від 2 травня цього року, їхати в польщу маю намір аж у липні, проблем не буде ніяких на кордоні. Наперед щиро вдячний!

    Reply

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *