Вперше довелося летіти уночі і спостерігати зірки на нічному небі, бо раніше любив спостерігати нічні міста. Так, є щось заворожуюче у тому мережеві міських вулиць, залитих світлом натрієвих ламп.

Що вже казати про великі судини автострад із яскравим потоком автомобілів, що циркулюють мов елемент великого організму. Це все чарує і викликає купу емоцій, що хочеться схопити будь яку камеру і фотографувати, наповнюючи по вінця карту пам’яті.Але сьогодні, спостерігав не за нічними містами, а за зірками. З дитинства люблю наукову фантастику, і ставши ближче до зірок на 10 км, відчув себе майже космонавтом, котрий спостерігає зоряний простір у маленький ілюмінатор.

Відчуття себе і світу довкола змінилося настільки, що здається, час став текти повільніше та в іншому напрямку. Це була фантастика на яву, котра моментальнт зникла, коли увімкнули світло в салоні і по-між рядів сидінь засновигали стюардеси, пропонуючи чай, каву та якусь їжу в полієтилені…

Реальність нагадала про себе, і затягнула назад у свої обійми. Але хитрий маневр дозволив втікти від панєнки Реальності — я поклав куртку під голову, заплющив очі і міцно заснув ))))

 P.S. По-за такими ніжними відчуттями від зірок, хочу поділитися й враженнями від авіарейсу МАУ за напрямком Вінниця-Варшава.

Отже, щось мені підказує, що Вінницький аеропорт обслуговує тільки цей рейс, бо за 2,5 години до вильоту, складається враження, що в залі очікування тільки ви і ще кілька мандрівників. Але ближче до початку check-in зал оживає, і починають пробігати гарненькі дівчата у фірмових куртках МАУ, а кілька хлопців влаштовують їм комфортні умови для приймання багажу і реєстрації — вмикають калорифери (мабуть, щоб не мерзли в ноги).

Весь процес реєстрації, контролю безпеки не відрізняється від того, що відбувається в інших лоу кост авіаліній, єдине що напрягає — люди із автоматами Калашникова як на перевірці, так і біля трапу літака.

В цілому, все файно, єдине маю сказати: якщо ви плануєте щось спостерігати у віконце літака, тоді тримайте біля себе теплу куртку, бо сам борт цієї моделі має теплоізоляцію меншу, ніж у літаків Wizzair, і сидіти біля ілюмінатора, зимно, наче десь біля відкритого холодильника). Компенсувало цю незручність — досить просторе пасажирське місце (у Wizzair набагато тісніше).

Також хочу сказати про майстерність пілотів: зліт і посадка були на гарному рівні. Маленька деталь котра трішки зіпсувала враження (а когось від може і налякати) — досить відчутні вібрації від стиків залізобетонних плит злітної смуги. Гепає серйозно, але то вже питання не до пілотів )

Отже, хто стомився маринуватися в автобусах чи бусиках до Варшави, і годинами стояти на кордоні, то рейс МАУ Вінниця-Варшава стане порятунком. 

Після P.S. Був здивований тим, що місця в літаку надають під час реєстрації. Для порівняння, Wizzair пропонує цю послугу під час онлайн бронювання, побираючи додаткову оплату, якщо ви хочете самостійно вибрати місце для польоту (хоча там так тісно, що байдуже де сидіти)

No votes yet.
Please wait...

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *