Рік тому, наймолодшим професійним пілотом дрона став Євген Енквіст. Після проходження відповідного навчання в Управлінні транспорту (Transportstyrelsen), він отримав дозвіл на пілотування свого DJI Phantom 4 Pro.

– Це виглядає круто і дивуюче. Здається, я наймолодший серед професійних пілотів у Швеції — каже Євген.

Девятирічний хлопчак почав керувати дроном разом із своєю мамою — фотографом Пауліною Вестерлінд, до речі,  курс навчання вони проходили також разом. І як подарунок на свій день народження, Євген отримав лист із ліцензією.

– Щиро кажучи, ми були дуже здивовані і мусили провести співбесіду — розказує Франсуа Тексьє, котрий являється працівником відділу Helikopterfoto Stockholm. – На нашому курсі навчаються фотографи та техніки досить високого рівня, і я думав, що дитині девяти років, буде складно навчатися із усіма на рівні. Але Пауліна написала до нас листа про те, що вони удвох із сином започаткували «start up» і буде помилкою, якщо вона піде на навчання без свого компаньйона.

Тому Франсуа запропонував мамі і сину персональний курс, котрий підходив би обом однаково.

– Я був зачарований тим, технічними навиками Євгена та як швидко він навчається. — говорить Франсуа.

Протягом 15 років, Пауліна Вестерлінд працювала фотографом і була одним із найповажніших шлюбних фотографів. Коли Євген народився, вже не було можливості виїжджати на урочистості щовихідні, тому довелося змінити напрямок. Сьогодні Пауліна фотографує для великих компаній, таких як Kungsleden, AMF Fastigheter och Nordea. А тим часом, вона чекає розробки нових напрямків фотографії, фотографуючи у нестандартних ракурсах.

–Ми дуже задоволені курсом, — каже Пауліна. Це підняло нас на новий рівень. Ми зрозуміли наскільки важлива безпека під час пілотування. До початку навчання, це не було таким очевидним.

– Також, надзвичайно важливо контролювати рівень заряду батарей пульта керування та самого дрона, бо це може призвести до втрати керування чи незапланованої посадки. Раніше я не звертав на це уваги. А саме прикольне, то було малювати літери алфавіту в повітрі за допомогою професійного дрона– каже Євген.

Що найцікавіше в роботі оператора дрона?

– Коли дивишся на екран і в той самий час керуєш квадрокоптером, то здається, ніби ти летиш сам на борту пристрою, десь високо в повітрі. Але я чув, що ще більш реалістичні відчуття польоту в окулярах FPV. Я хочу їх спробувати в роботі. — каже Євген.

Правила пілотування дронів в Швеції досить строгі, але цікавою особливістю є те, що не зазначається мінімальний вік для отримання професії оператора мультикоптера.

Молодий чоловік чітко визначився із своїм майбутнім:

 

– Коли мені виповниться 15 років, я хочу стати найкращим оператором дрона, або принаймні, одним із найкращих. Тоді, можливо я стану письменником або й футболістом.

Helikopterfoto Stockholm — це організація, котра займається навчанням пілотів дронів починаючи з 2006 року.

Джерело фото та оригінальна стаття знаходиться тут: http://www.helikopterfoto.se/eugen-9-ar-sveriges-yngsta-dronarpilot/

No votes yet.
Please wait...

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *